(GER) Niemcy w 2. edycji

Awatar użytkownika
zia26
Posty: 82
Rejestracja: 25 kwie 2016, o 17:10
Lokalizacja: Jaworzno
Kontaktowanie:

Re: (GER) Niemcy w 2. edycji

Postautor: zia26 » 11 lis 2016, o 21:36

Moj podrecznik na strnie 86 twierdzi, iż moje FLAKi w polu razenia mojego samolotu jesli nie chca strzelac do niego, musza testowac.
Gram - Bolt, Infinity, X-wing
Instagram - https://www.instagram.com/bitewne_jaworzno/
Przyczólek Bolta na Śląsku :) - https://web.facebook.com/groups/189981854737169/

Awatar użytkownika
bless
Posty: 1093
Rejestracja: 17 mar 2015, o 20:22

Re: (GER) Niemcy w 2. edycji

Postautor: bless » 11 lis 2016, o 22:24

No tak. I raczej mała szansa, że się nie opanują. Regularzy powstrzymuja ogień na 3+, weterani na 2+. Zakładam, że inexpów nie wystawiasz. Czyli raczej ciężko opierac na tym koncept chronienia się od przypadkowego nalotu własnego samolotu. Ile musiałbyś mieć tych Flaków, żeby mieć realne szanse na strącenie swojego samolotu w sytuacji, gdy 66-80% z nich się powstrzyma od strzału?
"You are enemies of Japan. You will be treated accordingly."

Mutsuhiro Watanabe "the Bird"

Awatar użytkownika
zia26
Posty: 82
Rejestracja: 25 kwie 2016, o 17:10
Lokalizacja: Jaworzno
Kontaktowanie:

Re: (GER) Niemcy w 2. edycji

Postautor: zia26 » 12 lis 2016, o 17:00

Dla mnie oczywiste jest, ze jesli nie chce strzelac to musi testowac, to jesli chce stzrelac to nie musi testowac, w koncu chodzi o jego zycie, a nie mam niestety mozliwosci wystawienia uniwersanjej dziewczyny z kopaczka do stracania Me itd :)
Gram - Bolt, Infinity, X-wing
Instagram - https://www.instagram.com/bitewne_jaworzno/
Przyczólek Bolta na Śląsku :) - https://web.facebook.com/groups/189981854737169/

Awatar użytkownika
bless
Posty: 1093
Rejestracja: 17 mar 2015, o 20:22

Re: (GER) Niemcy w 2. edycji

Postautor: bless » 12 lis 2016, o 18:34

Możesz grać, jak uważasz, ale oddzielmy to od zasad gry.

Zasady mówią:
"Firendly flak units must test to hold their fire against attacking aircraft (...). Units that do not manage to hold their fire will shoot at the incoming aircraft as if it were enemy"

Według mnie to jest: "muszą testować a jak nie zdadzą testu to strzelają".
Nie widze wzmianki o dobrowolnym strzelaniu. Byloby to zreszta dosyc dziwne. Przelot samolotu nad jednostką to sekundy. Ciężko jest rozpoznać, czy to wróg czy przyjaciel a tym cieżej stwierdzić, czy przyjacielski samolot celuje w nas czy we wroga. Dopoki nie jest za pozno.

Jeśli zasadowe i opisowe uzasadnienie Cie nie przekują, a przeciwnicy nie maja nic przeciwko dobrowolnemu strzelaniu do swoich samolotów, to jak powiedziałem na poczatku - strzelaj. :)
"You are enemies of Japan. You will be treated accordingly."

Mutsuhiro Watanabe "the Bird"

Awatar użytkownika
Dominig
Posty: 138
Rejestracja: 31 gru 2014, o 12:38

Re: (GER) Niemcy w 2. edycji

Postautor: Dominig » 12 lis 2016, o 19:07

Starałem się wychwycić wszystkie zmiany jakie zaszły względem 1ed. Zapraszam na bloga:

http://kostkadomina.blogspot.com/2016/11/recenzja-i-zmiany-w-bolt-action-armies.html

Awatar użytkownika
Opos
Posty: 348
Rejestracja: 3 sty 2015, o 11:24
Lokalizacja: Tarnów City ;)

Re: (GER) Niemcy w 2. edycji

Postautor: Opos » 12 lis 2016, o 22:16

Zia, jest tak, jako rzecze Bless. Ogólnie jednostki testują, czy zdążą rozpoznać "swojego", czy będą naparzać ile fabryka dała, będąc święcie przekonanymi, iż to wróg :lol:
Gott mit Uns!!!

Awatar użytkownika
rilian
Posty: 1353
Rejestracja: 17 lis 2014, o 10:24

Re: (GER) Niemcy w 2. edycji

Postautor: rilian » 16 lis 2016, o 12:24

Ja mam takie głupie pytanie: Czy książka Niemców względem pierwszej edycji różni się jedynie zasadami armijnymi? Chodziło trochę takich podręczników niedawno za nieduże pieniążki. Ja mam malutki kontyngencik niemiecki. Czy mając w pamięci zmiany w zasadach armijnych można nadal korzystać ze starego podręcznika? Słyszałem, że selektory są z grubsza takie same, ale to było zdanie gracza, który tylko przejrzał nowy podręcznik.

Bamberinho
Posty: 137
Rejestracja: 26 lis 2014, o 15:52

Re: (GER) Niemcy w 2. edycji

Postautor: Bamberinho » 16 lis 2016, o 12:42

Zmniejszenie jeszcze zasięgu Assault Rifle. Kubelwagen traci możliwość transportu ludzi po dodaniu broni.

Dodatkowo tam są chyba jeszcze scenariusze z pozostałych dodatków wcześniej wydawanych oddzielnie. Plus informacje o jednostkach i scenariuszach - takie rzeczy, które były tylko wrzucane online. Odnośnie tego ostatniego nie jestem w 100% przekonany bo jeszcze podręcznika nowego nie dostałem.

Pewnie tak czy siak nie ma nic czego korzystanie z easyarmy nie rozwiąże.

Wydaje mi się, że jak ktoś zna zasady armijne to swobodnie może bez tego podręcznika funkcjonować.

Awatar użytkownika
Marecki
Posty: 260
Rejestracja: 17 lis 2014, o 19:51
Lokalizacja: Łódź

Re: (GER) Niemcy w 2. edycji

Postautor: Marecki » 16 lis 2016, o 13:15

Ja swój podręcznik będę miał jutro, planuję w weekend usiąść i wylistować wszystkie zmiany (przy okazji modyfikując sobie swojego starego booka pod nową edycję)

EDIT:

raczej uzupełnię to, co kolega parę postów wyżej opisał, dopiero zauważyłem :)

Awatar użytkownika
Max
Posty: 590
Rejestracja: 17 lis 2014, o 13:12

Re: (GER) Niemcy w 2. edycji

Postautor: Max » 16 lis 2016, o 13:28

Kiedy bierzesz motocykl ze slotu armored car jest on softskinem i porusza się zgodnie z jego zasadami.
Snajper ma teraz pistolet.
Koszty punktowe są takie same, jak w podręczniku armii w pierwszej edycji.
W selektorach nic się nie zmieniło z wyjątkiem dodania pionierów szturmowych i grupy z goliatem.

A, i Marder, Hummel, Wespe i inne tego typu pojazdy, kiedy załoga strzela z MG, ma teraz kont ostrzału 360 stopni. Wcześniej był tylko przód.


Wróć do „Armie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość