Czy z ambushu można szarżować?

Leon
Posty: 24
Rejestracja: 14 gru 2016, o 10:10

Czy z ambushu można szarżować?

Postautor: Leon » 21 mar 2018, o 20:00

Oglądając ostatnio grę botla na Youtube napotkałem się z zagraniem kiedy to gracz dawał kość ambush na jednostce, by potem dokonać szarży do walki wręcz gdy przeciwnik wszedł w zasięg. Sprawdziłem swój podręcznik i pisze tam wyraźnie, że ambush służy do wzięcia "firing position", ale chciałbym sprawdzić co inni o tym myślą i jak zagrywają rozkaz Ambush.

Noak
Posty: 425
Rejestracja: 17 lis 2014, o 16:41

Re: Czy z ambushu można szarżować?

Postautor: Noak » 21 mar 2018, o 21:04

Według podręcznika oddział, który jest w zasadzce może z niej przejść tylko na rozkaz "ognia" (fire) lub "padnij" (down). Być może w którymś dodatku jest zasada specjalna dla jakiś formacji, które mogą szarżować z zasadzki, ale ja takich sobie nie przypominam.


Wróć do „Zasady 2.0”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość