pytania o zasady

Bayer
Posty: 342
Rejestracja: 3 cze 2015, o 10:13

Re: pytania o zasady

Postautor: Bayer » 4 gru 2017, o 14:35

Jeżeli cel jest choć trochę widoczny i o ile to jest to cześć zasadnicza typu ciało czy hull (bez lufy, karabinów itp.) to można stosując odpowiednie modyfikatory za cover.
Matisoft Gaming Club

Leon
Posty: 24
Rejestracja: 14 gru 2016, o 10:10

Re: pytania o zasady

Postautor: Leon » 4 gru 2017, o 15:01

Pytanie o Oficera HQ.

Powiedzmy że mamy 2nd Lt + jeden ziomek.

1. Czy w momencie testowania Order Test testują się z własnym modyfikatorem +1?

2. Czy w momencie gdy snajper zabija szefa i zostaje sam ziomek oddział traci modyfikator i zdolności ktore dawał szef (snap order, + do morale), czy też jest to zdolność przypisana jednostce a nie samemu oddziałowi?

3. i tu nasuwa kolejne ciekawe pytanie, czy w przypadku niemców adiutant na rzucie 2+ może stać się nowym porucznikiem?

Pozdrawiam

Olgierd
Posty: 245
Rejestracja: 13 sie 2015, o 20:29

Re: pytania o zasady

Postautor: Olgierd » 4 gru 2017, o 15:17

1) Tak.
2) Traci modyfikator i zdolności, ma je tylko "szef".
3) Nie, bo nie jest NCO, a tylko ich dotyczy ta zasada.

Noak
Posty: 425
Rejestracja: 17 lis 2014, o 16:41

Re: pytania o zasady

Postautor: Noak » 4 gru 2017, o 15:21

1. Tak.
2. Adiutant traci wszystkie bonusy jakie daje oficer.
3. Zasada armijna dotyczy tylko zastępowane NCO w drużynach piechoty. Adiutant nie zostaje oficerem jak jego szef zgarnięcia kulkę.

Edit. Olgierd był szybszy :oops:

sliwka
Posty: 176
Rejestracja: 15 sty 2016, o 09:18

Re: pytania o zasady

Postautor: sliwka » 4 gru 2017, o 17:09

Bayer pisze:Jeżeli cel jest choć trochę widoczny i o ile to jest to cześć zasadnicza typu ciało czy hull (bez lufy, karabinów itp.) to można stosując odpowiednie modyfikatory za cover.


Tak dokladnie bylo. Dzieki

leszy
Posty: 9
Rejestracja: 3 sty 2017, o 13:15

Re: pytania o zasady

Postautor: leszy » 13 kwie 2018, o 12:15

Witam

HE (3")
(p68) PEN: +3, PIN: D3 (2D6 if in building) - Infantry and artillery can go down to halve the hits taken

Czy zapis w nawiasie dotyczy Pinów czy Ilości Hitów, tak jak jest zapisane w tabelce HE SHOTS

Bayer
Posty: 342
Rejestracja: 3 cze 2015, o 10:13

Re: pytania o zasady

Postautor: Bayer » 13 kwie 2018, o 14:43

D3 ilość pinów, 2D6 to ilość hitów.
Matisoft Gaming Club

Leon
Posty: 24
Rejestracja: 14 gru 2016, o 10:10

Re: pytania o zasady

Postautor: Leon » 4 maja 2018, o 13:49

Pytanie o tank riders:

Tank Riders
Can mount onto or dismount from a tank counting it as a transport. One unit can ride on one tank. Cannot be targeted while on tank. Must immediately disembark if tank is shot at.


Czy w momencie ostrzału czołgu, jednostka Tank Ridersów musi wykonać rozkaz run lub advance, czy też np. schodzi w 6 calach i daje kość down?

Awatar użytkownika
Grolshek
Posty: 1968
Rejestracja: 17 lis 2014, o 12:28

Re: pytania o zasady

Postautor: Grolshek » 4 maja 2018, o 17:47

Niestety bramka numer 2.
Matisoft Gaming Club

Awatar użytkownika
Pietia
Posty: 71
Rejestracja: 30 sie 2015, o 19:54

Re: pytania o zasady

Postautor: Pietia » 13 maja 2018, o 02:17

Jeśli dobrze pamiętam zasady, przymusowy disembark jest w K6 calach a nie równo 6.
Swoją drogą to nie jest takie straszne - ostrzał nic im nie robi, a down sprawia, że raczej nikt ich później nie trafi. W kolejnej turze mogą zrobić rozpierduchę, trzeba "tylko" wyciągnąć swoją kostkę ;)


Wróć do „Zasady 2.0”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość