Ok. Dzięki.
...w sumie to mi uświadomiłeś, że jeszcze nigdy nie grałem i nie spotkałem nikogo, kto gra na imiennych bohaterach, dlatego w ogóle ich nie znam+_+
pytania o zasady
Re: pytania o zasady
Snajpera przećwiczę, bo się pomalował. Pomysł z rozkazem zasadzki czuję, zresztą podobnie działa na większości jednostek. Teraz pytanie o miotacz pieszy. O mechanikę.
Podchodzę np. na 5 cali, rzucacm na trafienie (w tym przypadku na 4+: -1 za ruch, -1 za daleki, + 1 za blank). Jeśli trafię, liczbę hitów mnożę prez D6 i ładuję z +3 pen wceśniej przypisując 2 piny. Po zakończeniu turlam kostkę i jak jedynka chłopaków odstawiam na bok jako wypalonych zawodowo.
Czy dobrze zrozumiałem?
Garland
Podchodzę np. na 5 cali, rzucacm na trafienie (w tym przypadku na 4+: -1 za ruch, -1 za daleki, + 1 za blank). Jeśli trafię, liczbę hitów mnożę prez D6 i ładuję z +3 pen wceśniej przypisując 2 piny. Po zakończeniu turlam kostkę i jak jedynka chłopaków odstawiam na bok jako wypalonych zawodowo.
Czy dobrze zrozumiałem?
Garland
Re: pytania o zasady
Poza pinami wszystko się zgadza. Pinów flamer zadaje d3 plus jeden za samo trafienie.
Matisoft Gaming Club
Re: pytania o zasady
Cześć, taka sytuacja.
Zapinowany transporter stoi przy bocznej krawędzi stołu. Chcę zrobić rally, ale się nie udaje i stawiam kość na DOWN i wykonuje wymuszony ruch wstecz na 4,5 cala, które wyprowadziły by transporter cal za boczną krawędź stołu.
Czy w takiej sytuacji transporter ucieka z walki i tracimy jego kość tak jakby został zniszczony czy też zatrzymuje się przed krawędzią?
Drugie pytanie. Czy sytuacja będzie odmienna gdyby oddział uciekał przez swoją długą krawędź stołu.
Pzdr
Zapinowany transporter stoi przy bocznej krawędzi stołu. Chcę zrobić rally, ale się nie udaje i stawiam kość na DOWN i wykonuje wymuszony ruch wstecz na 4,5 cala, które wyprowadziły by transporter cal za boczną krawędź stołu.
Czy w takiej sytuacji transporter ucieka z walki i tracimy jego kość tak jakby został zniszczony czy też zatrzymuje się przed krawędzią?
Drugie pytanie. Czy sytuacja będzie odmienna gdyby oddział uciekał przez swoją długą krawędź stołu.
Pzdr
Re: pytania o zasady
Z tego co wiem, to nie ma żadnej wzmianki w zasadach o ucieczce ze stołu. Unit może opuścić stół tylko dobrowolnie i w określonych sytuacjach, np. ucieczka ze znacznikiem.
Re: pytania o zasady
Jak gra traktuje Nebelwerfer na potrzeby transportu/przetaczania? W "Armies of Germany" 1.ed nie ma na ten temat nic
Re: pytania o zasady
Snols pisze:Jak gra traktuje Nebelwerfer na potrzeby transportu/przetaczania? W "Armies of Germany" 1.ed nie ma na ten temat nic
Przeczytajcie Panie Boczku FAQ do 2ed. Tam jest na temat Nebla wszystko napisane.
Matisoft Gaming Club
Re: pytania o zasady
Dzięki Grolshek, tak mi się wydawało że gdzieś to widziałem:
"Can a nebelwerfer or other multiple rocket launcher be
manhandled?
Yes, they follow the normal rules for artillery units.
Which vehicles are allowed to tow a Nebelwerfer or other
multiple rocket launchers?
Treat them as light howitzers for towing purposes"
Czyli można przetaczać. A już szukałem muła weterana...
"Can a nebelwerfer or other multiple rocket launcher be
manhandled?
Yes, they follow the normal rules for artillery units.
Which vehicles are allowed to tow a Nebelwerfer or other
multiple rocket launchers?
Treat them as light howitzers for towing purposes"
Czyli można przetaczać. A już szukałem muła weterana...
Re: pytania o zasady
To ja teraz troche na kanwie Uprising #1 i sobotniej Operacji Kompas dopytam bo rozgorzala dyskusja nt tego czy mozna strzelac do celu, ktory jest ledwie widzialny. Na Uprising #1 Mati jako org stwierdzil, ze mozna strzelac do oddzialu a widac bylo tylko kawalek nogi jednego z 10 ludkow. Na sobotniej ostrowskiej Operacji Kompas widac bylo troszeczke blotnika przedniego kariera. A pytam czy mozna oddac strzal bo nie kazdy byl o tym przekonany. Zatem: mozna czy nie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość