pytania o zasady

Awatar użytkownika
rilian
Posty: 1353
Rejestracja: 17 lis 2014, o 10:24

Re: pytania o zasady

Postautor: rilian » 3 wrz 2017, o 17:49

w linii lufy, a zasięg teoretycznie od obrysu kadłuba

[RAFIX]
Posty: 341
Rejestracja: 30 sty 2016, o 19:27

Re: pytania o zasady

Postautor: [RAFIX] » 3 wrz 2017, o 20:14

ro znaczy od nasady lufy na przykład

Awatar użytkownika
Snols
Posty: 92
Rejestracja: 11 lip 2016, o 18:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: pytania o zasady

Postautor: Snols » 7 wrz 2017, o 12:19

Tank war

Czy wykupując transport dla piechoty/art musi byc jeden transport na unit czy można załadować np rusznice ppanc i drużynę na jedną ciężarówkę? Nie przekraczając oczywiście limitu ładowności pojazdu.

mentos90
Posty: 194
Rejestracja: 14 lis 2015, o 23:49

Re: pytania o zasady

Postautor: mentos90 » 7 wrz 2017, o 12:37

Może być kilka jednostek w jednym transporcie, aczkolwiek jeśli ciągniesz artylerię to zajmuje ona cały transport (niezależnie od ilości załogantów).

mentos90
Posty: 194
Rejestracja: 14 lis 2015, o 23:49

Re: pytania o zasady

Postautor: mentos90 » 9 wrz 2017, o 21:44

Jak to jest z usuwaniem zniszczonych pojazdów? Czy zniszczone soft-skiny odpadają, a wraki opancerzonych zostają i robią za cover? Proszę ze wskazaniem strony w podręczniku lub erracie.

[RAFIX]
Posty: 341
Rejestracja: 30 sty 2016, o 19:27

Re: pytania o zasady

Postautor: [RAFIX] » 10 wrz 2017, o 19:38

jest napisane w tabeli demage vechicle że zostawia się jako immpasble terrain albo zdejmuje, zależy jak to ustalicie między sobą

gasior
Posty: 43
Rejestracja: 29 lut 2016, o 21:30

Re: pytania o zasady

Postautor: gasior » 20 wrz 2017, o 10:59

Jestem wstrzelony np. Mortarem w pojazd z wkladka. Zabijam pojazd, wkladka laduje 1 cal od. Rozumiem ze na potrzeby strzelania z mortara nie jestem juz "wstrzelony", bo cel bezposredni zostal zniszczony?. Right?

Awatar użytkownika
Telamon
Posty: 1615
Rejestracja: 27 gru 2014, o 16:05
Lokalizacja: Kraków / Zakliczyn

Re: pytania o zasady

Postautor: Telamon » 20 wrz 2017, o 11:09

Skoro cel się poruszył o ten 1 cal to nie jesteś już wstrzelany.
Vae Victis 15mm

Chcesz abym pomalował twoje figurki? Pisz.

gasior
Posty: 43
Rejestracja: 29 lut 2016, o 21:30

Re: pytania o zasady

Postautor: gasior » 20 wrz 2017, o 11:24

O ile wiem to musisz zmienic pozycje o wiecej niz 2 cale zeby nie byc wstrzelonym?.

Olgierd
Posty: 245
Rejestracja: 13 sie 2015, o 20:29

Re: pytania o zasady

Postautor: Olgierd » 20 wrz 2017, o 11:25

Telamon pisze:Skoro cel się poruszył o ten 1 cal to nie jesteś już wstrzelany.


Jeśli poruszył się o cal to dalej jest wstrzelony. Żeby wyjść z namierzenia trzeba odsunąć się minimum 2 cale od poprzedniego miejsca gdzie znajdował się oddział namierzany.

Tutaj natomiast nie ma wstrzelenia, bo tak jak napisał Gąsior cel bezpośredni został zniszczony i wkładka pojazdu musi być namierzana od początku.


Wróć do „Zasady 2.0”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość