Konflikt 47

Awatar użytkownika
ZBQJ
Posty: 130
Rejestracja: 17 lis 2014, o 11:24

Re: Konflikt 47

Postautor: ZBQJ » 15 wrz 2016, o 14:36

ogólne moje wrażenie nieudolna podróbka Dust Tactics które pod wzgledem modeli bije Konflikt na głowę, mogli zrobic to samo ale np po I wojnie światowej, albo w czasach obecnych, ten Grizliiy to wygląda jak by miał ch...a z przodu....
2011-2017 Z-R-P
Space Wolves 22-2-1
Dogs of War 1-0-1
Sister of Battle 2-1-1
Chaos Warriors 2-1-1
Szwecja 4-2-4
Dust Tactics Axis 2-0-3
Fallschirmjäger 20-2-3

Awatar użytkownika
zia26
Posty: 82
Rejestracja: 25 kwie 2016, o 17:10
Lokalizacja: Jaworzno
Kontaktowanie:

Re: Konflikt 47

Postautor: zia26 » 16 wrz 2016, o 14:57

No niestety modele do K47 dla mnie i znajomych tu w rozmowach to maksymalna padaka, gdyby nie to ze ceny reanimowanego DUSTa powedrowaly do wartoci nieprzystepnych to fajnie by sie grało w K47 z modelami DUSTA.
Gram - Bolt, Infinity, X-wing
Instagram - https://www.instagram.com/bitewne_jaworzno/
Przyczólek Bolta na Śląsku :) - https://web.facebook.com/groups/189981854737169/

Awatar użytkownika
Parufka
Posty: 1137
Rejestracja: 17 lis 2014, o 12:43

Re: Konflikt 47

Postautor: Parufka » 16 wrz 2016, o 15:59

Nie wiedziałem czym się jaracie i postanowiłem sprawdzić.
No dobra te figurki do dusta są zajebiste :p.
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2016, o 19:37 przez Parufka, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
ZBQJ
Posty: 130
Rejestracja: 17 lis 2014, o 11:24

Re: Konflikt 47

Postautor: ZBQJ » 17 wrz 2016, o 19:35

No sa i patrzac na np niemieckie srednie mechy widac te warmaty pak40, a na amerykanskim jest po prostu wieza do shermana, tu worlord niestety zjebal
2011-2017 Z-R-P
Space Wolves 22-2-1
Dogs of War 1-0-1
Sister of Battle 2-1-1
Chaos Warriors 2-1-1
Szwecja 4-2-4
Dust Tactics Axis 2-0-3
Fallschirmjäger 20-2-3

Awatar użytkownika
rilian
Posty: 1313
Rejestracja: 17 lis 2014, o 10:24

Re: Konflikt 47

Postautor: rilian » 17 wrz 2016, o 23:50

Jeśli jaracie się samymi mechami, to myślę, że można odżałować pieniążków. W końcu pojazdów używa się bardzo niewiele, a same mechy z Dusta kosztują tyle samo, co pojazdy od warlorda. Jedynie piechota jest przerąbanie droga. Na mgła.pl mechy są tańsze od czołgów z Bolta. Nawet po obejrzeniu sam się zastanawiałem, czy sobie nie zamówić.

Awatar użytkownika
zia26
Posty: 82
Rejestracja: 25 kwie 2016, o 17:10
Lokalizacja: Jaworzno
Kontaktowanie:

Re: Konflikt 47

Postautor: zia26 » 18 wrz 2016, o 18:48

Osmiele sie jednak przypomniec o "drobnej" roznicy w skali jednak ... ( sry za kurz na grenadierze, stooja na polce chyba 2 lata )
Obrazek
Pojazdy powinny byc ok tak, jak pojazdy 1:48 w Bolcie :
Prócz DUSTA jeszcze widzialem we Mgle.pl sporo figsow do starego AT-43 i niektore naprawde sa warte uwagi. Nie ma ich niestety na stronie, ale jak pomarudze wlascicielowi to moze zawitają, po prostu jako martwy system ma bardzo niski priorytet w pojawianiu sie w ofercie gdy tyle nowowsci jest.
Mechy sa fajne, otwieraja im sie kabinki, maja rychome rączki, sa juz pomalowane , taki styl mniej wiecej ( tu ruski ) :
Obrazek
Gram - Bolt, Infinity, X-wing
Instagram - https://www.instagram.com/bitewne_jaworzno/
Przyczólek Bolta na Śląsku :) - https://web.facebook.com/groups/189981854737169/

Awatar użytkownika
Parufka
Posty: 1137
Rejestracja: 17 lis 2014, o 12:43

Re: Konflikt 47

Postautor: Parufka » 18 wrz 2016, o 19:14

Rzeczywiście warto zastanowić się nad mechami do dusza bo wyglądają 10 razy lepiej niż te konfliktów a ceny nie są jakieś straszne.

Awatar użytkownika
zia26
Posty: 82
Rejestracja: 25 kwie 2016, o 17:10
Lokalizacja: Jaworzno
Kontaktowanie:

Re: Konflikt 47

Postautor: zia26 » 17 paź 2016, o 15:16

Ktos probowal grac armiami bolt vs k47 ? w sensie zwykla armia kontra np zombie czy mechy ? jak to jest wywazone, ma to sens ?
Gram - Bolt, Infinity, X-wing
Instagram - https://www.instagram.com/bitewne_jaworzno/
Przyczólek Bolta na Śląsku :) - https://web.facebook.com/groups/189981854737169/

Awatar użytkownika
zia26
Posty: 82
Rejestracja: 25 kwie 2016, o 17:10
Lokalizacja: Jaworzno
Kontaktowanie:

Re: Konflikt 47

Postautor: zia26 » 30 paź 2016, o 10:44

Serio nikt :> ? ? ?

A tymczasem kolejna alternatywa, tym razem piechotka :
http://scarabminiatures.com/index.php?m ... Path=34_44
Gram - Bolt, Infinity, X-wing
Instagram - https://www.instagram.com/bitewne_jaworzno/
Przyczólek Bolta na Śląsku :) - https://web.facebook.com/groups/189981854737169/


Wróć do „Dyskusje ogólne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość