6.05 (sobota) BOLT ACTION W klubie dżentelmena

Awatar użytkownika
Marios
Posty: 1353
Rejestracja: 17 lis 2014, o 10:25
Lokalizacja: WarszaFka :P

6.05 (sobota) BOLT ACTION W klubie dżentelmena

Postautor: Marios » 12 kwie 2017, o 10:42

UWAGA!!
Nowa miejscówka.
Adres to: Długa 44/50 obok Metra Ratusz (tak, jest jeszcze jakaś inna Długa gdzieś na wschodnim skraju Warszawy, ale to nie to).
Będą drogowskazy(znaczek "Gentsów"), ale opisówka:
Wchodzicie do budynku, po lewej stronie jest portiernia i korytarz. Idziecie tym korytarzem, po ~25 metrach zawijacie o 180stopni na schody na 1wsze piętro, po czym skręcacie w prawo, przechodzicie "łącznikiem pomięczy budynkami" i idziecie aż do wind. Windą na drugie piętro. Z wind w lewo i jesteście na miejscu.

Wejściówka idzie na opłacenie sali itp, wynosi 15 PLN.

PRZELEWY PO 24.04!!!
WYŁĄCZNIE PRZEDPŁATY NA KONTO:
POLSKIE STOWARZYSZENIE GIER STRATEGICZNYCH
09 1140 2004 0000 3902 7595 0792
W TYTULE:
BOLT/05/06/(WASZA KSYWA Z FORUM)

ten format tytułu jest bardzo ważny, żeby nie zginęła nam żadna płatność a osoba sprawdzająca przelewy niekoniecznie zna wszystkich z imienia i nazwiska.

KLUBOWICZE WEJŚCIE ZA FREE ORAZ PRIORYTET W ZAPISACH DO DNIA 24.04 (PROSZĘ O WPISYWANIE TUTAJ - KSYWA-KLUBOWICZ), PO TEJ DACIE PROSZĘ POZOSTAŁYCH O WPŁATY NA KONTO I ZGŁOSZENIA W TYM MIEJSCU. WPŁATA NA KONTO = ZGŁOSZENIE.

WSTĘPNY LIMIT 14 MIEJSC (MOŻE SIĘ POWIĘKSZY DO 16).


Pierwsza bitwa z losowym przeciwnikiem/pojedynki.
Po pierwszej bitwie segreguje się przeciwników po tym ile mają punktów i pierwszy gra z drugim, trzeci z czwartym, piąty z szóstym itd.
Po drugiej bitwie znowu sumujemy punkty i znowu pierwszy gra z drugim, trzeci z czwartym itd.
Po 3ech bitwach sumujemy punkty i powstaje ogólna klasyfikacja. ;)
Nie ma się co bać, o złote kalesony nie gramy.

Coś o samej imprezie:
Gramy na 1000 pkt, jednym plutonem złożonym zgodnie z dowolnym selektorem, na oficjalnych zasadach Bolt Action (ale nie plutonem czołgowym/zwiadowczym). Jeśli ktoś baaaaardzo chce zagrać inaczej niech tutaj napisze, zobaczymy co da się zrobić. Dopuszczone są wszystkie książki armijne, suplementy (nowe jednostki, selektory, bohaterowie imienni) oraz obowiązują oficjalne FAQi i Erraty. Niedopuszczone są wszystkie zasady opcjonalne/eksperymentalne/wymagające zgody przeciwnika z jakiegokolwiek źródła (bohaterowie specjalni ze strony, samoloty, kamerzyści itd.).
Gramy jedna rozpiską przez wszystkie 3 bitwy. Z szacunku dla innego gracza postarajcie się, żeby była czytelna, wydrukowana, przepisana, na tablecie na którym coś będzie widać.
Zakładam, że dobrze złożycie rozpiski, ale zastrzegam sobie prawo, żeby je sprawdzić podczas turnieju. Jeśli będzie nielegalna (powyżej 1000 pkt, jednostka spoza selektora itd) to będą srogie punkty karne i wykreślanie jednostek z rozpiski :)
Proszę przynieść źródło z którego się korzysta do złożenia rozpiski.

Żeby wszyscy mieli przyjemność z delektowania się ładnymi widokami na ładnych stołach proszę o zastosowanie się do poniższego:
GRAMY WYŁĄCZNIE POMALOWANYMI ARMIAMI ZE 100% ZGODNOŚCIĄ UZBROJENIA NA MODELACH!!!
POMALOWANE = WYSZCZEGÓLNIONE ELEMENTY NA MODELACH + WYMODELOWANE PODSTAWKI(na piechocie, artylerii itd.).
Ufamy Wam, ale nie wszyscy się znamy i możemy sprawdzić pomalowanie jednostek jako ci "źli gliniarze" :). Niepomalowane modele automatycznie giną przed bitwą.
Skala itd.: obowiązuje skala 1:56 modeli i pojazdów, jeśli ktoś chce zagrać modelami innej skali może to zrobić, ale wszelkie kwestie sporne dotyczące coverów, pola widzenia itd będą rozpatrywane na niekorzyść gracza z modelem w innej skali niż 1:56. Modele skrajnie różniące się skalą nie będą dopuszczone :).

Ramówka
9:15 - 12:00 1 bitwa
12:15 - 15:00 2 bitwa
przerwa obiadowa:
15:00 - 15:30
15:30 - 18:15 3 bitwa.

Aczkolwiek możliwa obsuwa z którą zawsze trzeba się liczyć.

Scenariusze później.

Scenariusze:
1. Zabezpieczenie terenu.
"Świeże armie wykonują pierwsze dostarczone im rozkazy."
Cel gry: Zajęcie 4ech znaczników (symbolizujących tajnych informacji, rannego lotnika, wejścia do kanalizacji miejskiej czy innego ważnego obszaru)
Znaczniki rozmieszczają gracze przed grą. Znacznik (1-calowy) musi się znajdować więcej niż 15" od każdej krawędzi oraz dalej niż 12" od innego znacznika. Znacznik jest terenem niemożliwym do poruszania się przez pojazdy. Żeby przejąć znacznik dla siebie należy na koniec tury mieć oddział piechoty bądź artylerii 3" od środka znacznika tak by takiego oddziału nie miał przeciwnik. Raz zajęty znacznik jest nasz dopóki nie zostanie przejęty przez przeciwnika.
Każdy znacznik który jest w naszym posiadaniu na końcu gry daje nam 2 punkty, dodatkowo za każdą zniszczoną jednostkę wroga dostajemy 1 pkt.
Rozstawienie:
Brak forward deploymentu i Outflanku. Obowiazuje first wave.
Gracze po wyborze strony wybierają min połowę swoich jednostek, które będą wprowadzone w first wave. Resztę od razu przydzielają do rezerw. Trzeba poinformować gracza przeciwnego co znajduje się w rezerwie a co wchodzi na stół.
6 tur.

2. Zniszczenie centrum łączności.
"Mamy szansę wprowadzić zamieszanie w szeregi wroga, musimy zniszczyć mu centrum łączności."
Cel gry: Gracze określają rzutem kostką kto się ma bronić kto atakować. Obrońca wystawia znacznik reprezentujący radiostację/centrum dowodzenia itp (ok 1-2 calowy znacznik) gdziekolwiek na stole ale min 15 cali od każdej krawędzi. Atakujący dostaje 4 pkt za zniszczenie radiostacji, Obrońca dostaje 4 pkt za jej ocalenie. Żeby zniszczyć radiostację należy na nią zaszarżować jednostką piechoty bądź pojazdem gąsiennicowym/półgąsiennicowym. Dodatkowo obie strony dostają po 1pkt za każdy zniszczony oddział.
Rozstawienie:
Następnie wystawia dokładnie połowę swoich jednostek do 18" od swojej krawędzi(zaokrąglając w doł). Jednostki te mogą być wystawione jako ukryte (HIDDEN). Resztę wojska ma w rezerwie (ale nie outflanku)
Atakującego nie ma na stole na początku gry (brak forward deploymentu). Min połowę swojej armii musi wystawić w first wave, resztę może zostawić w rezerwie/outflanku.
Dodatkowo atakujący ma automatycznie preliminary bombardment w obrońcę.
6 tur.


3. Zająć/utrzymać pozycje!!
"W końcu doszło do decydującej bitwy, należy zająć te pozycje!!"
Cel gry: Zajęcie punktu na środku stołu.
Na koniec każdej tury jeśli mamy w 3" (całkowicie ponad połowa oddziału) jednostkę piechoty(ale nie small team) bądź artylerii a przeciwnik takowej nie ma dostajemy 1 pkt. Na koniec gry 3 pkt zamiast 1pkt oraz 1 pkt za każdą zniszczoną jednostkę wroga.
Rozstawienie:
Strefa rozstawienia 12". Ten kto wybrał stronę rozstawia swój pierwszy oddział, potem naprzemiennie. Po rozstawieniu na stole min połowy jednostek może stwierdzić, ze resztę jednostek ma w rezerwie(i określa outflanki), bądź chce skorzystać z forward deploymentu tym co może.

Zgłoszenia:
1. Marios klubowicz
2. Gruba czerwona linia
3. Groszek klubowicz
4. Bamberinho wejściówka zapłacona
5. Gonzo
6. Snols wejściówka zapłacona
7. Parufka
8. Holan klubowicz
9. Olgierd wejściówka zapłacona
10. Bless klubowicz
Ostatnio zmieniony 4 maja 2017, o 22:44 przez Marios, łącznie zmieniany 7 razy.
Strażnik subiektywnie postrzeganego balansu i rozsądku.

[RAFIX]
Posty: 341
Rejestracja: 30 sty 2016, o 19:27

Re: 6.05 (sobota) BOLT ACTION W klubie dżentelmena

Postautor: [RAFIX] » 12 kwie 2017, o 10:44

zgłaszam sie :D

Awatar użytkownika
Marios
Posty: 1353
Rejestracja: 17 lis 2014, o 10:25
Lokalizacja: WarszaFka :P

Re: 6.05 (sobota) BOLT ACTION W klubie dżentelmena

Postautor: Marios » 12 kwie 2017, o 11:03

Do 24.04 proszę o zgłoszenia klubowiczów z bieżącymi składkami, po tym terminie proszę o przelewy + zgłoszenie tutaj pozostałych osób.
Strażnik subiektywnie postrzeganego balansu i rozsądku.

Awatar użytkownika
Grolshek
Posty: 1968
Rejestracja: 17 lis 2014, o 12:28

Re: 6.05 (sobota) BOLT ACTION W klubie dżentelmena

Postautor: Grolshek » 12 kwie 2017, o 12:38

1. Grolshek-klubowicz opłacone składki jak zawsze
Matisoft Gaming Club

Awatar użytkownika
mati.pl
Posty: 532
Rejestracja: 10 kwie 2015, o 09:33

Re: 6.05 (sobota) BOLT ACTION W klubie dżentelmena

Postautor: mati.pl » 15 kwie 2017, o 08:14

Zapisuję się :-)
Obrazek

Bamberinho
Posty: 137
Rejestracja: 26 lis 2014, o 15:52

Re: 6.05 (sobota) BOLT ACTION W klubie dżentelmena

Postautor: Bamberinho » 19 kwie 2017, o 08:57

Zapisuję się już dziś bo widząc zainteresowanie klubowiczów tematem (przynajmniej tu na forum) nabieram jakiegoś dziwnego przekonania, że na liście rezerwowej nie wyląduję.

Rupert
Posty: 38
Rejestracja: 18 wrz 2015, o 23:23
Lokalizacja: Warszawa

Re: 6.05 (sobota) BOLT ACTION W klubie dżentelmena

Postautor: Rupert » 19 kwie 2017, o 16:57

Ja też proszę o zapisanie- klubowicz :)

Awatar użytkownika
Gonzo
Posty: 100
Rejestracja: 17 lis 2014, o 10:13
Kontaktowanie:

Re: 6.05 (sobota) BOLT ACTION W klubie dżentelmena

Postautor: Gonzo » 20 kwie 2017, o 15:12

Zgłaszam się ;)

Awatar użytkownika
Snols
Posty: 92
Rejestracja: 11 lip 2016, o 18:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: 6.05 (sobota) BOLT ACTION W klubie dżentelmena

Postautor: Snols » 21 kwie 2017, o 08:53

Zgłaszam się.

Awatar użytkownika
Parufka
Posty: 1173
Rejestracja: 17 lis 2014, o 12:43

Re: 6.05 (sobota) BOLT ACTION W klubie dżentelmena

Postautor: Parufka » 21 kwie 2017, o 11:14

Zglaszam sie.


Wróć do „Imprezy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość