Kampania road to victory

Awatar użytkownika
Parufka
Posty: 1173
Rejestracja: 17 lis 2014, o 12:43

Re: Kampania road to victory

Postautor: Parufka » 27 kwie 2017, o 20:08

Wstepnie fajnie tylko ie ma motywatora fo wystawiania dziwnych rzeczy :(.

Bayer
Posty: 342
Rejestracja: 3 cze 2015, o 10:13

Re: Kampania road to victory

Postautor: Bayer » 27 kwie 2017, o 20:30

Ale te dziwne rzeczy to tak naprawdę "ciężkie" rzeczy, a one wypaczają grę jeżeli są tylko po jednej stronie, dzisiaj z Groszkiem to dokładnie widzieliśmy, jeden brummbar i i po zabawie :(
Matisoft Gaming Club

Awatar użytkownika
Parufka
Posty: 1173
Rejestracja: 17 lis 2014, o 12:43

Re: Kampania road to victory

Postautor: Parufka » 28 kwie 2017, o 08:34

Chlip, chlip :(.
A medycy, lekkie czołgi, działa przeróżne, inexp infantry?
Nic to czekam zatem na afrykańską kampanię Blesa.

Rupert
Posty: 38
Rejestracja: 18 wrz 2015, o 23:23
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kampania road to victory

Postautor: Rupert » 28 kwie 2017, o 09:09

Ja to tak jak Parufka chciałbym, żeby była jakaś motywacja/możliwość wystawiania czegoś nietypowego.
Teraz narzekam na balans, ale w sumie te rzuty po bitwie fajne są bo dają jakiś element, którego normalnie nigdy nie ma. W życiu u Finów panzerschrecka nie wystawił bym bo nigdy na niego mi punktów nie staje. A teraz nim gram i jest fajnie ;)

Co do jednostek początkowych to bym chyba zrobił tak, że wszystkie startują jako inexpy i co bitwę awans/spora szansa na awans. Jak jednostka zginie to wraca, ale jako inexp. Przynajmniej te początkowe jednostki by tak miały. Wtedy każdy by chuchał na swoich veteranów i nie posyłał w samobójczych misjach. Nawet ciężarówki były by cenne bo jak na inexpa spadnie to potem może się okazać, że nam jednostki z rezerw nie wychodzą.

Bayer
Posty: 342
Rejestracja: 3 cze 2015, o 10:13

Re: Kampania road to victory

Postautor: Bayer » 28 kwie 2017, o 10:46

Można zrobić jeszcze tak, po każdej bitwie 100 pkt na cokolwiek + jeden oddział losowany, ale bez tych potworków super heavy.
Matisoft Gaming Club

Bayer
Posty: 342
Rejestracja: 3 cze 2015, o 10:13

Re: Kampania road to victory

Postautor: Bayer » 28 kwie 2017, o 12:08

Podsumuję

1.Pluton wzmocniony 600 pkt, bez slotów Armored Car i Tanks/SPG, bez broni z plackami większymi niż 2' (nie wliczamy w to nalotów, bombardowań i nebelwerfera) Bez oddziałów weteranów.
2.Od drugiej bitwy:
- Armored Cary z pancarzem 7+ max
- Lekkie czołgi,
- Placki do 3',
- Jeden oddział weteranów
- Dodatkowy losowany oddział może być z pancerzem max 9+
3. Od 3 bitwy:
- Armored car wszystko
- Średnie czołgi
- Placki 4'
- Kolejny oddział weteranów.
- - Dodatkowy losowany oddział może być z pancerzem max 10+
4. Od 4 bitwy wszystko dozwolone.

Scenariusze Groszka, są ograne i zbalansowane.

Po każdej bitwie:
- Zniszczony oddział obowiązkowy (te dwa wymagane) startuje jako INX
- Zabity dowódca startuje jako 2. lutek INX
- Zwycięzca 150 pkt do armii + oddział losowany zgodnie z Road to Victory
- Pokonany 100 pkt do armii + oddział losowany zgodnie z Road to Victory
- Remis obaj po 125 pkt do armii + oddział losowany zgodnie z Road to Victory
Do tego po bitwie awanse dla oddział, które przetrwały:
-d6 0-spada wyszkolenie o jeden poziom,1-5 nic, 6+ wzrasta wyszkolenie i jeden poziom
Modyfikatory:
-za wygrana bitwę +1
-zginął NCO -1
Awans dowódcy po wygranej bitwie na 5+ na wyższy stopień (2.lutek na 1.lutek itd.)

Dodatkowe punkty mogą służyć do rozbudowy wyposażenia i liczebności już posiadanych oddziałów.

Awanse/spadki tylko wyszkolenia, nie zmieniamy typu ani liczebności i wyposażenia oddziałów, możliwe posiadanie np regularnych komandosów czy spadaków.

Grali byście?
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2017, o 13:29 przez Bayer, łącznie zmieniany 1 raz.
Matisoft Gaming Club

Awatar użytkownika
Parufka
Posty: 1173
Rejestracja: 17 lis 2014, o 12:43

Re: Kampania road to victory

Postautor: Parufka » 28 kwie 2017, o 13:00

No wszystko ok tylko jak mówię dalej lądujemy na stole ze standardowymi unitami i standardowymi rozpiskami plus jeden czołg więcej.
Nie ma mechanizmu do wystawiania smaczków w postaci nieszablonowych unitów.
A wszystkie ciężkie i super ciężkie czołgi i działa są po prostu nie opłacalne punktowo bo przesadzili z ich wyceną i nikt tego po prostu nie będzie wydawał nie ważne ile by punktów nie miał :/.
Ja szukam cały czas rozwiązania, które spowoduje żeby na stole np u Niemców pojawiła się 88ka, hanomagi, hitlerjugend, ciężkie czołgi, itp itd.

Też się zastanawiam nad home rulem, że zgadzamy się na możliwość strzału z motoru i konia po ruchu wtedy na stołach zagoszczą wszelkie formacje motorowe i konie będę trochę bardziej grywalne.

Jako system grania z rozbudowującą się rozpiską fajnie i grał będę jak będzie okazja :).

Awatar użytkownika
Grolshek
Posty: 1968
Rejestracja: 17 lis 2014, o 12:28

Re: Kampania road to victory

Postautor: Grolshek » 28 kwie 2017, o 14:04

To bardzo fajnie że chcesz dać strzał po ruchu Mongolskiej Kawalerii. Szkoda że już ma... Natomiast co do motorków to absolutnie się zgadzam.
Matisoft Gaming Club

Awatar użytkownika
Marios
Posty: 1353
Rejestracja: 17 lis 2014, o 10:25
Lokalizacja: WarszaFka :P

Re: Kampania road to victory

Postautor: Marios » 28 kwie 2017, o 15:32

Kawaleria i motory są jak najbardziej grywalne, tylko nie są oczywiste do użycia.
Ich zastosowanie jest dokładnie takie jak w ww2.
Motory: Dojechać, utrzymać, w przypadku przewagi przeciwnika, uciec.
Kawaleria: złapać przeciwnika na otwartym polu jak się wycofuje i rozjechać.

ParuFka, nie słyszałem, żebyś tym grał tym na V2. Spróbuj. Zagraj tym mądrze i ciesz się efektami.
Strażnik subiektywnie postrzeganego balansu i rozsądku.

Awatar użytkownika
Parufka
Posty: 1173
Rejestracja: 17 lis 2014, o 12:43

Re: Kampania road to victory

Postautor: Parufka » 28 kwie 2017, o 18:13

Lapanie kawaleria w otwartym polu i rozjezdzanie to chyba w wojnie bolszewickiej :).

I tak robie oddzial motorkowy po zobaczeniu tego Aufklarung batalionu z boltaction.net


Wróć do „Imprezy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość