Armia Snolsa

Awatar użytkownika
Snols

Armia Snolsa

Postautor: Snols » 5 wrz 2016, o 00:15

Jako że pierwsza ramka Late British Inf. jest już za mną chciałbym niniejszym zaprezentować Wam efekt swoich malunków. Jestem początkującym malarzem, wielu rzeczy dopiero się uczę więc proszę o wyrozumiałość w obrzucaniu błotem. Sugestie, rady i konstruktywną krytykę oczywiście poproszę. Armia będzie robiona na 1. Dywizję Pancerną z okresu walk z Normandii (wiem oklepane) więc czekają mnie jeszcze "Polandy", "wiewiórki" na rękawach oraz orzełki na hełmach. Przy tych elementach chcę się wspomóc kalkomanią. Raczej nie będę dorabiał naramienników (chyba że przy wyższych oficerach) - po przekopaniu się przez kilka monografii i kilkadziesiąt zdjęć nie zauważyłem aby czarny naramiennik był noszony "w polu", jest natomiast sporo zdjęć żołnierzy przy okazji różnych uroczystości i parad w których ów naramiennik występuje. Będę jeszcze poprawiał podstawki.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Zmontowałem też 6-funtówkę ale ciągle się zastanawiam nad wykonaniem podstawki. Najprawdopodobniej będzie na podstawce 60mm z wyjmowaną figurką ładowniczego oraz dowódcą na samodzielnej podstawce 25mm. Mniejsza podstawka - łatwiej manewrować na stole.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wkrótce dowódca plutonu wraz z radzikiem... (za szybko położyłem mat i trochę przeżarł wierzchnią warstwę :( do poprawki! )

Awatar użytkownika
padrepadre

Re: Armia Snolsa

Postautor: padrepadre » 5 wrz 2016, o 01:06

Wyglądają naprawdę dobrze.

Pokusiłbym się jedynie o odrobinę drybrusha na siatce na hełmach, jakimś jasnym kolorem - by wyciągnąć trochę tą fakturę. Będą odrobinę lepiej na stole wyglądać. Gratuluję. Czekam na więcej :)
„Jesteśmy otoczeni. To upraszcza sprawę.” L.B. Puller

Awatar użytkownika
Snols

Postautor: Snols » 5 wrz 2016, o 23:38

Suchy pędzel na hełmach zrobiony, nie wiem jak mogłem o tym zapomnieć. Dzięki.

Dowódca plutonu i radzik
Obrazek
Obrazek