Znaleziono 175 wyników

autor: sliwka
12 mar 2018, o 05:43
Forum: Imprezy
Temat: Warsaw Uprising 3 - 24.03.2018
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 951

Re: Warsaw Uprising 3 - 24.03.2018

:o co tak slabo z frekwencja?
autor: sliwka
11 mar 2018, o 17:58
Forum: Imprezy
Temat: Warsaw Uprising 3 - 24.03.2018
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 951

Re: Warsaw Uprising 3 - 24.03.2018

Sliwki 3 spokojnie mozesz Olgierdzie policzyc :lol:
autor: sliwka
3 mar 2018, o 23:45
Forum: Bazar
Temat: [K] srednie mozdzierz niemieckie spadaki (pozne)
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 146

[K] srednie mozdzierz niemieckie spadaki (pozne)

Kupie 2 spadochroniarskie srednie mozdzieze niemieckie (late), najchetniej niemalowane.
autor: sliwka
18 lut 2018, o 01:00
Forum: Imprezy
Temat: Warsaw Uprising 3 - 24.03.2018
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 951

Re: Warsaw Uprising 3 - 24.03.2018

Zarezerwowane :D
autor: sliwka
5 lut 2018, o 10:59
Forum: Imprezy
Temat: „Wojna Zimowa – Generał Mróz Kontratakuje” - Ostrów Wlkp., 24 luty2018
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 336

Re: „Wojna Zimowa – Generał Mróz Kontratakuje” - Ostrów Wlkp., 24 luty2018

Brawo Wy, teraz mozna myslec nt uczestnictwa w tym zacnym przedsiewzieciu :D
autor: sliwka
26 sty 2018, o 05:32
Forum: Dyskusje ogólne
Temat: Promocje, rabaty, obniżki cen itp.
Odpowiedzi: 89
Odsłony: 5037

Re: Promocje, rabaty, obniżki cen itp.

w takim razie ogromnie sie ciesze ze sie myle :D Blitzkrieg sprzedaje SiG 33 z otwarta buda ale chyba na podwoziu pzr3. w necie mozna znalezc sporo info nt tych na podwoziu pzr 1 i 2. ale skoro tak to fajnie.
dzieki za help
autor: sliwka
25 sty 2018, o 20:57
Forum: Dyskusje ogólne
Temat: Promocje, rabaty, obniżki cen itp.
Odpowiedzi: 89
Odsłony: 5037

Re: Promocje, rabaty, obniżki cen itp.

Z tego co mi wiadomo to nie. To jest to samo dzialo ale na innym podwoziu, z tego co wyczytalem.
autor: sliwka
25 sty 2018, o 19:38
Forum: Dyskusje ogólne
Temat: Promocje, rabaty, obniżki cen itp.
Odpowiedzi: 89
Odsłony: 5037

Re: Promocje, rabaty, obniżki cen itp.

Czy ktos sie orientuje gdzie moge nabyc model Stug 33b, ktory bedzie jezdzil pod Stalingradem? CompanyB ma model, ktory wyglada jak poszukiwany ale nosi nazwe Sig 33, a to jednak nie to samo ;)

Bede wdzieczny za linki :D
autor: sliwka
23 sty 2018, o 20:28
Forum: Ustawki
Temat: [Ostrow Wlkp] Ktos chetnycz Ostrowa na bitwe 27 stycznia?
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 107

[Ostrow Wlkp] Ktos chetnycz Ostrowa na bitwe 27 stycznia?

Jak w temacie, bede u rodziny - moze ktos partyjke zechce?

Wyszukiwanie zaawansowane